[pptp-server] MASRAFSIZ, ETKilLi, BASARILI REKLAM iMKANI!... (G-YN)

Reklam Ofisi sender_0902_8 at hotmail.com
Wed Sep 25 05:31:46 CDT 2002

PRATiK, ETKiLi, KALiTELi, BASARILI ve MASRAFSIZ REKLAM-TANITIM iMKANI!...

Tek Tusla, Tek Komutla, Ustelik te "0" Maliyetle, Tum Dunya Elinizin Altinda: Ayni Anda Milyonlarca Kisiye E-Mail Yoluyla Otomatik İleti!...

Sayin Internet Kullanicisi,
.
World E-Mail Bank ® patentli, "E-Mail Adres Rehberleri"miz guncellenmistir.
.
Yeni guncellemeye gore,
5 Milyon yerli ve 400 Milyon yabanci Internet kullanicisina "bir anda" ulasabilir; reklam, tanitim, duyuru, ilan ve her turlu kampanyalarinizi gonderebilirsiniz. Ayrica ulkeler, sektorler, iller, kurum ve kuruluslar, egilim ve ilgiler bazinda kategorize edilmis E-Mail Adres Rehberleri'miz mevcuttur.
Detayli bilgi almak icin arayabilir, elektronik tanitim brosurlerimizi isteyebilirsiniz.

"Net-Pa" Internet Marketing Center Ltd. Sti ®
A. Menderes Cad. Atagun Is Merkezi, Kat 4 Sakarya, Turkey
Abdullah Guclu (Marketing Expert)
GSM: 0 (532) 310 49 16 (09:00-17.00)
ICQ: 57298144

Bu ileti 5 Milyon Turk Internet kullanicisinin e-mail adresine gonderilmistir.